Mijn naam is Niels de Waard en momenteel vervul ik de rol van
teammanager bij VodafoneZiggo.Met meer dan 15 jaar ervaring in de
klantenservicebranche, heb ik een stevige basis ontwikkeld.
Ik begon mijn carrière als callcentermedewerker, waarna ik
doorgroeide naar de functie van IT Support Engineer bij Vattenfall
(Nuon). Vervolgens heb ik de overstap gemaakt naar VodafoneZiggo,
waar ik begon als IT Support Engineer en geleidelijk aan ben
doorgegroeid naar de rol van teammanager.
Het streven naar klanttevredenheid is mijn drijfveer. Door goed te
luisteren naar de behoeften van de klant en deze te vertalen naar
passende oplossingen, streef ik ernaar de klant niet alleen tevreden
te stellen, maar zelfs te overtreffen. Dit geldt zowel voor interne als
externe klanten.
Van nature ben ik pragmatisch ingesteld en zie eerder kansen dan
problemen. Tijdens het vinden van oplossingen houd ik rekening met
de input van alle betrokken partijen.
Communicatief ben ik sterk onderlegd. Gedurende mijn hele
loopbaan heb ik functies bekleed waarbij ik direct contact had met
klanten. Of het nu ging om externe klanten bij Nuon of interne klanten
bij VodafoneZiggo, ik ben altijd in staat geweest om klanten vriendelijk
en empathisch te benaderen.
2017-Present
Teammanager Local Support | VodafoneZiggo
2010-2017
(Senior) Employee Local Support | VodafoneZiggo
2009-2010
Medewerker Operationeel Support | Nuon
2007-2009
Teamleider Zakelijke Klantenservice PWM | Nuon
2000-2007
Front Office Medewerker Consument en MKB | Nuon
2023
AI Essentials & Fundementals
Bij opleider Global Knowledge
2023
SCRUM Master
Bij opleider Gladwell Academy
2023 - Diploma
ITIL 4
Bij opleider Global Knowledge
1997 - 2000 - Diploma
MBO - Medewerker Beheer Informatiesystemen
Horizon College Alkmaar
1993 - 1997 - Diploma
MAVO
Commenius MAVO (PCC) Alkmaar
Copyright © All Rights Reserved